MAJLIS PERBANDARAN TEMERLOH
BAHAGIAN TEKNOLOGI MAKLUMAT
Di dalam memenuhi Polisi Kualiti ini, kami mengamalkan Pengurusan Kualiti Menyeluruh dengan objektif-objektif berikut:
1) Sentiasa bertindak pantas dalam melaksanakan tugas harian.
2) Mengamalkan sistem pengurusan berkualiti berasaskan MS ISO 9001:2000
3) Memastikan perjalanan sistem komputer Majlis Perbandaran Temerloh dalam keadaan baik pada tahap optimum.
4) Sentiasa bersedia memberikan perkhidmatan yang cemerlang dan cekap.
Piagam pelanggan Bahagian Teknologi Maklumat
1) Semua masalah sistem akan diselesaikan dalam tempoh 14 hari.
2) Data-data pengguna terjamin selamat,tersusun,mudah dicapai dan terkemaskini.
3) Berusaha mewujudkan budaya ICT di dalam persekitaran kerja.
4) Memastikan tahap penyelenggaraan komputer dan sistem aplikasi berada dalam keadaan baik dan memuaskan.
5) Memastikan tahap keselamatan rangkaian komputer terkawal dan terjamin.
CARTA ALIR PRO ADUAN SISTEM DAN APLIKASI KOMPUTER
Sekiranya para pelanggan mengahadapi sebarang ketidakpuasan hati atau mempunyai sebarang komen, para pelanggan dikehendaki mengisi borang aduan sistem dan aplikasi komputer MPT/F/PRO/USM-01.
Cara-cara mengisi borang adalah seperti rajah carta alir yang telah dipamerkan di atas.
Pihak Bahagian Teknologi dan Maklumat(BTM) akan menerima borang aduan tersebut dan akan menyemak butir-butir di dalam borang. Sekiranya borang permohonan tidak lengkap, borang tersebut akan dikembalikan semula.
Seterusnya, setelah borang aduan selesai disemak dan maklumat yang diberi adalah lengkap, pihak BTM akan mengesahkan penerimaan dan merekodkan aduan di dalam Buku Log Aduan untuk diambil tindakan selanjutnya.
Masalah dan aduan akan dianalisa terlebih dahulu untuk mengenal pasti segala hal yang berkaitan dan untuk memastikan tindakan yang harus dilakukan.
Sekiranya masalah terbabit memerlukan peralatan, BTM hatus melakukan permohonan L O untuk pembelian peralatan atau pun perkhidmatan dari pembekal.
Setelah segala urusan peralatan dan kerjasama dari pihak pembekal dapat dilaksanakan dengan lancar, proses pengujian dalaman dilakukan diikuti proses pengujian penerimaan.
Sekiranya pengujian tidak berjaya, proses tidak dapat diteruskan dan harus kembali semula untuk dianlisis dan untuk mengenal pasti kembali masalah yang berbangkit.
Namun sekiranya proses pengujian berjalan dengan jayanya, aduan tersebut diklasifikasikan sebagai sudah selesai. BTM kan mengambil tandatangan penesahan pembaikan dan akan menyimpan rekod tersebut untuk penyediaan laporan bulanan kepada pihak atasan.
NAMA AHLI KUMPULAN :
ELENA ROZELLA JARID
FATIN SYAHIRAH HASAN RIJAL
Dapatkan Penghasilan Tambahan Dengan Bermain Poker Online di www , SmsQQ , com
ReplyDeleteKeunggulan dari smsqq adalah
*Permainan 100% Fair Player vs Player - Terbukti!!!
*Proses Depo dan WD hanya 1-3 Menit Jika Bank Tidak Gangguan
*Minimal Deposit Hanya Rp 10.000
*Bonus Setiap Hari Dibagikan
*Bonus Turn Over 0,3% + 0,2%
*Bonus referral 10% + 10%
*Dilayani Customer Service yang Ramah dan Sopan 24 Jam NONSTOP
*Berkerja sama dengan 4 bank lokal antara lain : ( BCA-MANDIRI-BNI-BRI )
Jenis Permainan yang Disediakan ada 8 jenis :
Poker - BandarQ - DominoQQ - Capsa Susun - AduQ - Sakong - Bandar Poker - Bandar 66
Untuk Info Lebih Lanjut Dapat menghubungi Kami Di :
BBM: 2AD05265
WA: +855968010699
Skype: smsqqcom@gmail.com
Dapatkan Penghasilan Tambahan Dengan Bermain Poker Online di www , SmsQQ , com
Keunggulan dari smsqq adalah
*Permainan 100% Fair Player vs Player - Terbukti!!!
*Proses Depo dan WD hanya 1-3 Menit Jika Bank Tidak Gangguan
*Minimal Deposit Hanya Rp 10.000
*Bonus Setiap Hari Dibagikan
*Bonus Turn Over 0,3% + 0,2%
*Bonus referral 10% + 10%
*Dilayani Customer Service yang Ramah dan Sopan 24 Jam NONSTOP
*Berkerja sama dengan 4 bank lokal antara lain : ( BCA-MANDIRI-BNI-BRI )
Jenis Permainan yang Disediakan ada 8 jenis :
Poker - BandarQ - DominoQQ - Capsa Susun - AduQ - Sakong - Bandar Poker - Bandar 66
Untuk Info Lebih Lanjut Dapat menghubungi Kami Di :
BBM: 2AD05265
WA: +855968010699
Skype: smsqqcom@gmail.com
bosku minat daftar langsung aja bosku^^